Läggdags

Nu sitter man här, jag kan sammanfatta dagen rätt kort. Det blev mycket sova i och med att jag var hemma.
I morse gick jag upp och sjukanmälde mig själv för andra gången. (På vår skola måste man vara 18år för att få sjukanmäla sig).


Första gången jag sjukanmälde mig själv var när jag var 17, då var min mamma utomlands och min pappa var på jobbet i Stockholm, haha! Vad skulle man göra då? Ringa mamma och störa mitt i semestern ba, kan du ringa och sjukanmäla mig? Haha, nej inte direkt! Och pappa svarade inte på telefonen när jag ringde. Så det blev surt.
Då ringde jag själv. Men nog om gamla tider..

Jag ringde i morse som sagt, sedan när jag väl vaknar till går jag upp till mamma som sitter i köket. Det fösta hon säger är: -Jag ringde och sjukanmälde dig.
Direkt känner jag sucken inom mig och slänger ur mig: - Jag kan sjukanmäla mig själv, jag är faktiskt 18 år och myndig, jag kan ta hand om mig själv.
Mamma säger då: - Ja, men jag lever kvar på gammal rutin.
Haha! Mamma då, börja tänk och släpp lite ansvar :) !
Jag hoppas på att kunna gå till skolan i morgon, det är även någonting på MQ för deras medlemmar. Jag har MQ-invite och ska dit såklart!

Sedan har jag blivit sjukt intresserad av Guitar hero, jag funderar starkt på att köpa det till mitt ps2 som jag spelar på så sjukt mycket! Nooot! Jag spelar aldrig samt att jag aldrig sjunger ;) Men guitar hero 5 är helt sjukt kul och bra låtar så imorgon ska jag unna mig nått kul så troligen ett köp av det.
Nu ska jag visa mina gitarr kunskaper, jag är bäst!

Nu ska jag dra mig för att försöka sova, om det blir skola imorgon så är det inga roliga lektioner som väntar.. Därav känns det inte särskilt lockande att gå till skolan.


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: bambi

Sv: This Water går att köpa på Espresso House runt om i landet, och sedan finns de på NK Saluhall, VI T-jarlen, Alberts & Jacks 2 caféer (Skeppsbron och Engelbrektsgatan).

2009-09-30 @ 09:32:32
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Anja

SV; jag trivs jättebra på it-media. Jag kan inte påstå att vi har överdrivet mycke att göra men det är inte alldeles för slappt heller =)

2009-09-30 @ 14:07:12
URL: http://anjaslillablogg.full.nu
Postat av: Emelie

Ja det är de, Jon och Erik är mina favoriter :)

2009-09-30 @ 17:10:06
URL: http://onlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0