Nudie kär!

Dagen med Fysik B och Matte D, inte det roligaste.

Efter att ha plågats igenom skoldagen så stannade jag kvar i Västerås, när jag hade slutat så kom Josse och vi gick runt lite på stan. Drog vidare för att äta shushi, mycket gott :) !

En vidare shoppingtur ledde till att jag köpte ett par jeans efter många om och men..!


Nudie jeans, 999:- Schysst pris och jag är helt kär i dem!

Efter att ha fixat byxor så drog vi in på H&M och köpte lite presenter till Sebastian som fyllde år igår. Helkul det med! Tack för kvällen Sebbe, superkul och riktigt mysigt!

Sen vidare från H&M till MQ som hade kvällsöppet för medlemmar, 20% på allt i butiken sitter ju inte helt fel. Jag provade en hel del saker men ingenting som lockade, dock hittade josse en t-shirt med blod och rävar på, bleeeee!


MQ, just for fun! Kul att se alla som sprang in för den lilla rean ;)

Som sagt så vart den en kväll som spenderades hos Sebbe efter att ha varit på MQ.
Jag har haft en superdag trots att jag fortfarande inte är helt frisk, men är hemma och ska lägga mig för att orka upp imorgon. En fullspeckad dag imorgon också!

Den drar igång redan vid klockan 9 då jag ska på utbildning med Symantec för att lära mig nått nytt, riktigt kul ska det också bli!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sexiga jeans!

2009-10-01 @ 14:39:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: johanbliixt

sv; jag tror nog du kmr gilla den! :P snygga jeans :)

2009-10-01 @ 15:33:40
URL: http://johanbliixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0