ont i kroppen

Godmorgon!
Idag är det inte min dag, jag vaknade med brännande huvudvärk. Det fanns inget annat i mina tankar än att somna om, gick upp tog två tabletter sen sängen igen. Nu har jag vaknat till igen och trots att jag inte mår bra så ska jag till skolan! Jag kan inte missa nått nu.

Medans resten av klassen sitter och har religion så sitter jag här hemma, bussar är inte alltid det roligaste. Nu måste jag ta på mig för jag ska åka till skolan, då får även jag ha lite religion!

Jag vill bara att dagen ska vara över, det jag ser fram emot idag är att det är Idol kl 20.00 TV4.
Nu har kvalveckan börjat så nu är det vi tittare som avgör vilka som ska gå vidare, så se till att inte missa det nu så att vi tillsammans kan rösta fram de bästa ur Idol.

Nu blir det fix, sedan skola



Sadface, på nått sätt känner jag likadant,
jag kan inte känna någon lukt..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan massera dej så blir det bra!!!

2009-09-28 @ 14:06:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Emelie

älska idol :D

2009-09-29 @ 17:43:52
URL: http://onlytwogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0