Pirrit för vännen

Hej!
Nu sitter jag hemma hos min vän Christian. Han ska köra uppkörningen 15.20 så vi ska dra oss snart.
Ni ska se honom just nu. Han går runt och är pirrig som aldrig förr, jag har också märkt att det blir ett och annat toabesök för hans del.

Jag förstår honom, nu i morse hade han teoriprovet till körkortet som han klara galant :) Grattis till honom!

Nu återstår bara uppkörningen för hans del, jag önskar honom all lycka!
Sedan blir det ut och gasa bara därför att..


Alltid lika taggade!
Grr på det ;)

Jag försöker lugna ner honom lite men snacka om uppspelt!
Nu blir det att tagga till för hans del medans jag sätter mig ner och lutar mig tillbaka för att läsa teorin till körkortet.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad ni är gulliga! :)

2009-09-20 @ 16:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0