Snart Paradise hotel?

Sovmorgon, kan det bli bättre?

Jag har vaknat, ätit lite frukost, pratat med mamma. Nu sitter jag här och är som vanligt lika stressad.

Jag satt och bläddra runt lite på aftonbladet och hittade en artikel om Paradise Hotel. Jag har varit ett stort freak av det när de tidigare säsonger har gått. Och nu är det snart dags igen. Jag har inte sett så mycket av deltagarna men artikeln jag läste om handlade om Lars-Inge Svartenbrandt, eller Lars Ferm som han numera heter, hans dotter ska vara med i Paradise hotel och han själv, Lars Ferm är en känd brottsling och det blir skruvade konsekvenser.


Jackie Ferm, som hon heter kommer
vara med i Paradise Hotel
(Klicka på bilden för att komma till artikeln på Aftonbladet)

Hon har även vikit ut sig i tidningen Slitz, vilket en hel del av deltagarna har gjort under de tidigare säsongerna. Av de 5 killar och 5 tjejer som kommer vara med så känner jag att hon kommer vara en av dem som skapar dramatik, det ska bli kul att se. Jag längtar tills säsongen drar igång.


Nu ska jag stressa vidare och ta mig till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0