Söndag, vadå jag pluggar!

Godnatt på er kanske man ska börja med att säga?

Idag vaknade jag sent, och jag mådde inget vidare, jag är fortfarande inte bra..
näsan är konstig och gör ont samt att min hals håller på att hosta ihjäl sig ;(

Idag var det bara att ta det lugnt men jag kände för att göra lite nytta så Krille och jag bestämde oss för att jobba lite med vårt UF-företag. vi satt i flera timmar med det. Inte nog med det när han åkte vid 20-tiden så fortsatte jag att arbeta med det.
Hur bra är inte jag? Ibland förstår inte jag att jag gör saker jag egentligen inte skulle behöva bry mig om?
Jag är faktiskt stolt att vi tog oss tid till det, totalt sett kommer det behövas hur mycket fritid som helst men det är jag beredd att offra! Jag tycker UF är jättekul.

Nu har jag i alla fall arbetat klart för dagen och vi är snart igång med den riktiga resan och jag ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag försöka varva ner lite så man kommer i sängs i någorlunda tid ikväll för imorgon blir det mer UF-tid under dagen.


Även Victor kan vara trött, sjuk och ofixad!
Nu ska jag röra mig här i från och fundera på vart helgen tog vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0