En enkel söndag!

Hej!

Då var det söndag och kvällen har tagit sin ingång.

Den här var sista helgen som jag klassas som liten pojke som inte kan gå på krogen så det känns som att en stor förbättring kommer ;)
Jag ser fram emot det enormt mycket!

Det här kommer dock inte få stå ivägen för att vara med mina yngre vänner, jag känner bara en större möjlighet för att ha kul på ett annat sätt. Snart drar det igång!



I övrigt idag så var jag och sola med Josefin och Natta, skönt och det kändes att man behövde det även fast jag tvekade lite innan men man vill ju inte vara vit på sin 18 års dag. Så det var bara att ta sig dit och mysa för stunden!

Snart ska jag behe mig in i duschen, jag känner för en riktigt varm dusch!

Kommentarer
Postat av: Saga

Halv åtta tomorrow? ;)

2009-09-06 @ 22:42:42
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0