Retardvarning på mig själv!

Shit vilken dag!

Upp tidigt för att göra delarna, men jag är verkligen ett retard ibland.
Jag kommer dit och snackar med dem och sedan säger dem att jag har bokat två tider på del 2 och ingen på del 1. Ibland undrar jag vad jag tänker med, hur lyckas man boka samma kurs två gånger?
Jag började skratta när jag förstod hur dum jag är.. Haha, riktigt snett gick det i alla fall.
När vi väl fixat till allt så blev det som så att jag skulle som planerat göra halkan på eftermiddagen men då fick jag och min mamma en förmiddag att slå igen inför väntan på halkan.

Vi gjorde både det ena och de andra, jag fixade bland annat mitt Visa kort så nu skall de komma hem. Det känns skönt att man inkammar lite vuxenpoäng här och där nu när man äntligen har blivit stor nog för att ta ansvar :)

Så här lär mitt fina visa kort se ut när jag får det, lycklig kille!

Sedan var det som sagt bara att bege sig ut till halkbanan, och shit va kul det var!
Det var länge sen jag hade så kul när jag körde bil, det är verkligen inget att oroa sig för. Det är bara att gasa och vara glad!

Så det fixade jag idag utan problem, och del 1 som jag olyckligtvis nog inte bokade får väntas med..
Om jag ska vara ärlig så hade jag tur för att den blir av redan imorgon!

Ibland går allting som det ska, det gjorde det den här dagen. Även fast jag sladda som jag vet inte vad.. Jag var den förta som fick sätta sig bakom ratten i min lilla grupp så det blev lite nervöst men riktigt kul.
Inget att oroa sig för ni som ska ta körkort!

Sedan efter att ha kört halkan så åkte jag in till Västerås igen för att möta upp Josefin och sedan tog vi en snabb chai latte på waynes coffee.

GOTT, GOTT, GOTT !

Efter det var det bussen hem som väntade!
Jag fick även en födelsedagspresent av Josefin eftersom hon inte kunde komma igår.
Gud så glad jag blev!

Kolla vilket fint halsband!
Riktigt fint halsband från Pilgrim, jag är en lycklig man nu!


Jag ber om ursäkt för den dåliga bilden men det är halsbandet
man ska kolla på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0